wtorek, 4 lipca 2017

Para młoda - butelki z winem

Witajcie, przedstawiam wam dzisiaj naprawdę czasochłonny projekt, ozdobienie tych dwóch butelek zajęło mi aż cztery dni. Z całej pracy zmontowałam filmik, który możecie obejrzeć tutaj, serdecznie zapraszam :) Na blogu opiszę wam krótko jak to było, co potrzebowałam, moje rady i uwagi.

1. Do ozdobienia butelek potrzebowałam: długie wstążki (czarna, biała i kawałek fioletowej), tiul, biały materiał, ozdobne naklejki, kawałek kartonu, rolkę po papierze toaletowym, taśmę klejącą oraz ozdobną, klej, nożyczki oraz oczywiście dwie butelki wina

2. Zaczęłam od zrobienia kapelusza, z kartonu wycięłam potrzebne elementy, rolkę docięłam na wybraną wysokość, następnie owinęłam wszystko czarną wstążką, skleiłam razem i dodałam ozdobną taśmę.


3. W następnym kroku przyklejałam wstążki wzdłuż butelki, moja rada - dajcie dwie warstwy białego, w przeciwnym razie będzie on prześwitywał i nie będzie to wyglądało estetycznie


4. Owinęłam dół butelki, dodałam kołnierzyk, zrobiłam muszkę zszywając ze sobą odpowiednią długość wstążki, na środku przykleiłam ozdobną taśmę. Później przykleiłam ozdobne koraliki imitujące guziki koszuli. Na sam koniec dodałam kapelusz oraz muszkę.


5. Teraz czas na panią, wycięłam cztery koła z tiulu oraz jedno z materiału. Dwie pierwsze warstwy spódnicy były zrobione z tiulu, koło podzieliłam na cztery części i przyklejałam na zakładkę. Następnie nałożyłam materiał, a na niego kolejne dwie warstwy tiulu (już w całości).

6. Ramiona zrobiłam z dwóch fragmentów wstążki nałożonych na siebie. Górę sukienki zrobiłam z trzech warstw wstążek, które przyozdobiłam białymi koralikami.


7. Ostatnim elementem było zrobienie welonu, wycięłam odpowiedni kształt, przykleiłam do góry butelki i ułożyłam w pożądany sposób.



Oto efekt mojej pracy, muszę powiedzieć jestem zadowolona i cieszę się z efektu gdyż spędziłam nad tym projektem sporo czasu.  

 
Pozdrawiam i do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz