czwartek, 1 czerwca 2017

Zakładka do książki

Witajcie, ja już po maturach, mam swoje wyczekane wakacje, zatem można zacząć działać. Z racji tego, że mamy słoneczne dni, a takie najczęściej spędza się leniwie w domu czy nad jeziorem czytając książki, postanowiłam zrobić zakładkę. Moją inspiracją była ta z hipopotamem, dostałam ją jeszcze w podstawówce, strasznie ją lubię, jest urocza. Znalazłam brelok który już dawno mi się rozpruł, lecz z lenistwa nigdy go nie zszyłam więc rozprułam go całkowicie :D Nic trudnego, oprócz oczywiście cierpliwości która zawsze jest nam potrzebna. Przyszyłam głowę do jednego, a nóżki do drugiego końca gumki. Tak oto powstała zakładka z wesołą małpką, bardzo mi się spodobała, mam nadzieję, że wam również przypadnie do gustu.



Pozdrawiam i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz