sobota, 13 sierpnia 2016

Podstawka pod kubek

Witajcie, przyznam szczerze, że dzisiejszy projekt zajął mi sporo czasu, zwijanie gazety w ruloniki jest naprawdę czasochłonne, a potem jeszcze to sklejanie... No cóż, chciałam to mam, jeszcze w gimnazjum robiłam z koleżanką samochodzik tą techniką, tam to było klejenia, niestety zdjęcia nie zrobiłam, a praca została w szkole :/ Teraz wykonałam podkładkę pod kubek, ozdobiłam ją bardzo prosto, namalowałam kotka :p 
Potrzebujemy:
  • gazety, najlepiej czarno-białych (łatwiej się je skleja)
  • klej
  • nożyczki
  • długa wykałaczka
  • farbki, pędzel

Najpierw wycinamy z gazety paski o szerokości ok 1,5 cm, następnie zwijamy je za pomocą wykałaczki by wyglądały jak na zdjęciu powyżej. Potem wystarczy zwijać ruloniki w kółko, polecam wkładać jeden w drugi tak by się nie rozłączały, oczywiście należy smarować klejem by całość się nie rozpadła. Na koniec wystarczy odczekać aż wyschnie, pomalować i nasza podkładka pod kubek jest gotowa :)


Pozdrawiam i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz