czwartek, 18 lutego 2016

Kolorowy świat

Ta cała szkoła potrafi człowieka dobić. Praktycznie tylko brak wolnego czasu zmusił mnie do poświęcenia mniejszej uwagi na rzeczy piękne. Tęsknię za modeliną, ale mam nadzieję, że wkrótce do niej powrócę :) 
Mija rok odkąd napisałam tutaj pierwszy post, dzisiaj chciałabym pokazać kolorowy świat, już mówię o co chodzi. Jakiś czas temu zyskały na popularności kolorowanki dla dorosłych. Powiem szczerze, że mi się spodobały, to ciekawy sposób na spędzenie wolnego czasu. Nie kupowałam książeczki z obrazkami gdyż uważam, że jest to zbędny wydatek, dostałam wydrukowane wzory w prezencie. I właśnie o prezencie chciałabym wam powiedzieć. Uważam, że taki prezent jest dobrym pomysłem. Można wydrukować dowolny wzór, w Internecie jest ich mnóstwo. Potem wystarczy wstawić go do antyramy i podarować komuś bliskiemu. On może w dowolny sposób pokolorowac wzór, tak by pasował mu do wnętrza. Jest to dość specyficzny prezent i nie każdemu może się spodobać, ważne jest by wiedzieć czy dana osoba lubi od czasu do czasu zrobić coś kreatywnego ;) Zaoszczędzicie czas chodząc po sklepach i podarujecie coś oryginalnego, coś od serca. 
Na poniższych zdjęciach ukazane są moje dwie kolorowanki. Pierwszą jest czaszka, to pierwszy wzór który kolorowalam i jestem zadowolona z efektu. Polecam kombinowanie z kolorowaniem np. cieniowanie czy wypełnienie jednego obszaru kilkoma kolorami, oczywiście z umiarem, bo co za dużo to nie zdrowo. Na drugim zdjęciu jest drzewko które mam zamiar umieścić w antyrame i powiesić na ścianie. Mam pewien pomysł na pokolorowanie go, ale zobaczymy jak wyjdzie, bo znając mnie zmienię zdanie jeszcze 3 razy. 


Podsumowując uważam, że kolorowanki są dobrym pomysłem na odstresowanie się, można je również podarować bliskiemu, powiesić na ścianie jako ozdoba naszego pokoju. Polecam najpierw wydrukować sobie kilka wzorów i pokolorowac, jeśli was to wkręci to kupcie książkę. Bo moim zdaniem nie warto jest wydawać nawet tych 25zł na coś co będzie leżało na półce i się kurzyło. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz